Regulamin

Regulamin

Studio Estillo Jolanta Lubaś
NIP:6842296257
ul. Zagórze 2
38-400 Krosno

Regulamin Studio Estillo

1. WIZYTA
Wizyta może zostać umówiona telefonicznie , osobiście, mailowo lub za pomocą strony Bukka.pl.
Potwierdzeniem umówionej wizyty w przypadku kontaktu mailowego jest mail zwrotny z datą oraz godziną wizyty.
Przyjmujemy płatności w gotówce, kartą płatniczą, lub kartą kredytową.

2 USŁUGI
Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę.
Ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 10 min, po umówionym terminie
Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie  i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły
W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi
W przypadku spóźnienia pełna usługa może być wykonana za dopłatą +30%
W dni świąteczne po wcześniejszym uzgodnieniu z Salonem usługa może być wykonana w cenie +50% do usługi cennikowej
W przypadku gdy klient nie może się umówić w godzinach pracy Studia Fryzur Estillo istnieje możliwość wykonania usługi po godzinach pracy Salonu w cenie +50% do ceny usługi cennikowej
3. CENY
Zawarte w cenniku ceny nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta.
O wszystkich cenach Klient jest poinformowany przed zabiegiem.
Każdy klienta Salonu ma wgląd w cennik znajdujący się w salonie lub na stronie salonu www.studioestillo.pl
4 BONY UPOMINKI ,VOUCHERY
Jeżeli osoba dysponująca zaproszeniem upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, salon  traktuje to jako usługę zrealizowaną.
W przypadku zgubienia, utraty, zniszczenia Zaproszenia upominkowego ,Studio Fryzur Estillo nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.
Ważność Zaproszenia upominkowego podana jest na zaproszeniu, dopuszcza się
przedłużenie ważności w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim poinformowaniu Salonu czasie zakupu bądź w momencie, gdy ważność zaproszenia upominkowego
dobiega końca.
Po zakończeniu ważności zaproszenia upominkowe, Vouchery ,Bony będą zamykane i nie będzie możliwa ich realizacja
Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione Zaproszenia Upominkowe Bony ,Vouchery nie wymieniamy na gotówkę.
5.ZABIEGI
Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza z Klientem wywiad mający na celu ustalenia ewentualnych przeciwwskazań medycznych oraz do ustalenia zaleceń po zabiegowych.

6. REKLAMACJE
Priorytetem w naszym salonie jest bardzo wysoka jakość obsługi Klienta.
Staramy się jak najlepiej spełniać Państwa oczekiwania w zakresie świadczonych usług
Reklamacje mogą zostać zgłoszone w trybie 24h od chwili wykonania usługi i tylko osobiście w naszym salonie.
Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia prosimy kierować do właścicielki Salonu osobiście lub telefonicznie.
Ewentualne reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w formie reklamacji do 7 dni od daty wpłynięcia pisma.
Reklamacje uwzględnia się po okazaniu przez Klienta paragonu z wykonanej usługi w Salonie Estilio
Reklamacje mogą dotyczyć tylko i wyłącznie sytuacji, kiedy fryzjer wykona niewłaściwe strzyżenie lub w przypadku koloryzacji, jeżeli kolor wyjdzie o 3 tony w odcieniu inaczej, niż w palecie kolorów. Wówczas klientowi przysługuje prawo do wykonania poprawki. Reklamacja nie uwzględnia zwrotu gotówki.

7. INNE
Klient wyraża zgodę na sfotografowanie swoich włosów w stanie przed rozpoczęciem wykonywania usług fryzjerskiej w Salonie, a także zdjęcie po wykonanej usłudze.
Fotografia nie będzie służyła do celów marketingowych. Zostanie ona zarchiwizowania w celu porównania koloryzacji/strzyżenia włosów w przypadku zgłoszenia reklamacji.

8.SZKODY
Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zawinione uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Salonu.

Salon zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Regulamin ważny do odwołania przez Właściciela.